.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز4شنبه

***حامد الجبوري از اعضاي برجسته حزب بعث عراق و از نزديكان صدام معدوم در گفتگو با شبكه خبري الجزيره و روزنامه الحيات دست به افشاگري هاي تازه اي زده است . اين افشاگري ها درباره مرگ حواري بومدين رئيس جمهور اسبق الجزاير و سرنگوني هواپيماي حامل وزيرخارجه الجزاير در زمان جنگ تحميلي و دست داشتن صدام در اين حوادث و همچنين جناياتي كه وي براي وادار ساختن عراقي ها به همكاري با حزب بعث و حكومت خود مرتكب مي شد مي باشد.

***سفير سابق آمريكا در سازمان ملل مدعي شد : « كشورهاي عرب منطقه از حمله اسرائيل به ايران رضايت قلبي خواهند داشت . » به گزارش عصر ايران جان بولتون از نومحافظه كاران تندرو در گفت وگو با روزنامه ديلي تلگراف گفت : « تصور مي كنم درصورت حمله به ايران شاهد محكوميت هاي علني اين اقدام از سوي جهان عرب باشيم اما كشورهاي منطقه هيچ اقدامي صورت نخواهد داد و در خفا از اين اقدام خوشحال خواهند شد. » سفير سابق آمريكا در سازمان ملل همچين به شبكه فاكس نيوز گفت : « درصورتي كه باراك اوباما برنده انتخابات آينده رياست جمهوري آمريكا باشد اسرائيل به يك حمله عليه تاسيسات اتمي ايران دست خواهد زد » . وي افزود : « پيروزي اوباما اسرائيل را تحريك مي كند تا قبل از آغاز به كار رياست جمهوري وي حمله به تاسيسات هسته اي ايران را ترتيب دهد. » بولتون حتي تاريخ حمله را هم پيش بيني كرد! و گفت : « نيروي هوايي اسرائيل احتمالا در فاصله زماني بين تاريخ انتخاب رئيس جمهور (آبان ) تا آغاز به كار وي (دي ) به ايران حمله خواهد كرد. » پيش بيني هاي قبلي مقامات آمريكايي و اسرائيلي درخصوص حمله به ايران همگي غلط از آب درآمده اند.

***منافقين با تروريست هاي عراق زير نظر نظاميان آمريكائي همكاري مي كنند. جبهه گفتمان ملي عراق به رياست صالح المطلك از دو سال قبل پيمان نامه امنيتي اطلاعاتي و آموزشي با سازمان منافقين امضا كرده و منافقين عناصر وابسته به اين جبهه را با اسلحه هاي مختلف براي انجام عملياتهاي تروريستي آموزش مي دهند. هم اكنون تعداد زيادي از شبه نظاميان وابسته به جبهه گفتمان در داخل پادگان اشرف حضور دارند و بيش از بيست تن از نيروهاي دستگاه امنيتي محمدالدايني ـ نماينده مجلس عراق و مرد شماره 2 جبهه توافق ـ در اردوگاه اشرف به سر مي برند. الدايني همچون مطلك از طرفداران منافقين است و در ابعاد مختلف امنيتي و سياسي از آنها حمايت مي كند همانگونه كه عدنان الدليمي و خلف العليان ديگر نمايندگان پارلمان عراق از منافقين حمايت مي كنند. متاسفانه دولت عراق به دليل حمايت ارتش و سفارت آمريكا از منافقين هنوز نتوانسته آنها را از عراق اخراج نمايد و نيروهاي آنها با آزادي تمام در عراق رفت و آمد و در توطئه هاي گوناگون شركت مي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.